måndag 16 mars 2009

Ibland måste man ju helt enkelt tillåta sej till lite skrivkramp...

O det är just vad jag har idag tror jag...Eller om det helt enkelt är så att jag för en gångskull har lite(mycket lite) lust att tvätta lite,stryka lite,kanske baka lite..jag vet jag tjatar om detta hela tiden men nu är det ju sa att jag har ju inget LIV! På vardagarna när alla är borta så är det ju det jag ska göra!
Som hemmafrun sej bör!
Städa...baka....putsa o Feja....
Nu slog det i dörren det är lillesnickaregubben som vill ha sällskap o äta frukost...Nja jag sitter ju här o bloggar nu så han får helt enkelt koka sitt egna kaffe!

Alltså vi hemmafruar har ju inte så mycket att roa oss med...Mer än shopping då...O det är jag ju fantastiskt duktig på...Lisen fyller fjårtis i veckan så jag ska åka till stan mer än en gång denna vecka...Vi vet inte ännu vad vi ska uppvakta det lilla monstret med...Det där med presenter till bortskämda ungar är inte så lätt... Vi ska hålla budget! Hon önskar sej bara saker över tusenlappen..Uton löshår då förståds o det tror jag inte att jag kommer köpa...Vi kanske helt enkelt får åka tillstan idag bara för att sondera terrängen lite...Eller nej jag hade ju lust att tvätta o städa lite idag..det känns dumt att åka till stan då...

Inga kommentarer: