måndag 23 mars 2009

Död dammsugare!

I dag ska jag styra kosan mot huvudstaden...Åhh det ska bli så mysigt..
Jag är så laddad att få sitta själv i bilen, köra rakt fram fort..(inte för fort dock, man lär av sina misstag ibland..om man inte har för mycket i huvudet då är det lätt att glömma o trampa lite fortare på gasen bara för att man är så otroligt stressad o det är skönt när resten av världen åker lika fort som mitt huvud)...!
Efter den meningen som bara rann ur mej är jag, mycket tveksam till mej som förare av fordon..
En liten stund av eftertänksamhet.....
Så nu är jag stabil igen,ansvarstagande vuxen o säker bakom ratten!

När jag vaknade i morse var jag så laddad att jag tom funderade på att städa Bilen...de som känner mej nu kommer att falla baklänges, för städa bilen gör verkligen inte jag..
Nej Uschaaan vad tråååkigt..det lämnar jag till fattiga barn(mina alltså)
Men när barnen städar bilen blir det inte så himlens jätte rent överallt, o det var det jag var lite sugen på..
Att åka med en ren bil..Bara jag o Robbie Williams....I just wanna feeeel!! ...me and my monkeyyy!
Så jag matade mina hästar, släppte ut mina hundar, sög med mej snabeldraken(dammsugaren) soppåsen. Hinken med varm vatten trasor, putsmedel o ut det bar!

Tjohej vad jag dammsög bak i bilen..( jag har haft den i 3 år, jag har aldrig dammsugat där innan..Ungarna har dock..men ändå..! )
Bak i bilen är klar...
Kommer till baksätet...hej vad det går...dammsug torka gno...Skinande!
Då!
Dööör dammsugarn....!
Why!!!
Så nu ska jag åka till huvudstaden med en väldigt ren bil baktill!
Jag ångrar lite att jag inte började fram!
Men när jag tänker efter så är det ju så jag har det...bak o fram upp o ner o runt runt runt i en karrosell!

Inga kommentarer: