torsdag 12 mars 2009

I dag är en annan dag..

I dag skulle jag...Borde/Måste jag städa..Min valp biter sönder allt i mini mini bitar(det är inte lillesnickaregubben jag menar)....Även om han oxå stökar ner en hel del...
Jag tänkte nog att jag i alla fall skulle ta övervåningen lite för där får man grus under fötterna när man tassar fram..
Så nyss ringde min kompis S. o frågade om jag möjligen ville följa med henne o shoppa lite....Oj vilket svårt val..Dammsuga övervåningen eller kolla på kläder...
Eftersom jag ändå är en ganska skötsam person tänkte jag att jag kan hinna städa först så kan jag hänga med sen.. Men så kom jag på hundraelva andra saker som jag måste/borde göra..Å när jag kommer ihåg att min dammsugare luktar så fruktansvärt illa...Så tänker jag att jag skiter i dammsugning o bloggar lite istället...
Nu funderar jag lite på varför den luktar som den gör...Dammsugaren alltså..Lillesnickaregubben luktar mest sågspån...De andra i min familj luktar häst,brudarna för de håller på med hästarna o hundarna för de äter hästskiten...
Men om vi ska återvända till dammsugaren så har jag tömt alla filter,påsar o torkat allt inuti o ändå luktar den bajs...Kan den oxå ha ätit hästskit?
Kan den bara ha fruktansvärt dålig andedräkt...Kan man då möjligen skölj den med Listerin....?
Varför...
Ni ser jag kan komma på millioner anledningar till att inte dammsuga övervåningen...(tex sitta här o skriva en massa svammel om ingenting men som verkligen ändå är ett problem för mej...)

Inga kommentarer: