onsdag 11 mars 2009

En bra dag!

Ni kanske inte förstår hur mycket en stackars liten karrosellshjärta blöder när hon äntligen äntligen får Lillan på band!!
Kanske lite patetiskt att skriva så men hon är ingen uppträdare..Hon är skiiit duktig på gitarr hon lärde sej spela i höstas! Mormor o Fisen har lärt henne, sen har hon suttit o laddar ner texter på nätet o sjunger o spelar, mest Kent! (vilket inte stör mej ett dugg då jag gillar Kent)
Helt plötsligt i går när vi var bebisvakt, så sa hon okej mamma du kan få filma o lägga ut..Mörkt då Lillen sov på soffan brevid...Dålig bild jag vågade inte starta regissörKarrosellen o bråka när det var så skört, på en halv sekund har hon ändrat sej förrut...Men nu sitter hon här på dator o spelar för oss...O jag kan lyssna på henne när jag vill utan att jag ska muta henne, hota henne eller tvinga henne innan..nu har jag henne som i en liten låda!

Inga kommentarer: